Waluta

Często zadawane pytania

Jak zrobić zakupy w sklepie maximat.pl?

  1. Zakupów w naszym sklepie mogą dokonywać zarówno klienci niezarejestrowani jak i klienci, którzy posiadają konto w serwisie.
  2. Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
  3. Wybierz towar i zdecyduj jaka ma być jego wielkość, kliknij link "włóż do koszyka" lub ikonę koszyka. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
  4. Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony i podaj ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
  5. Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
  6. Zaznacz formę przesyłki (pocztowa lub kurierska).  
  7. Wybierz sposób płatności: płatność za pobraniem, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku), lub płatność online obsługiwane przez PAYNOW, PayPal, Blue Media oraz Przelewy24., co umożliwia zapłatę kartą kredytową a także automatyczne płatności przelewami z banków oraz Płatność po 30 dniach.
  8. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję "przelew dowolny" - otrzymasz także dokładne dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
  9. Kolejnym krokiem jest wysłanie pieniędzy na nasze konto (jeśli wybrałeś przelew dowolny podczas składania zamówienia).
  10. Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie kierowane jest do realizacji - w tym momencie zmienia się status zamówienia, który możesz monitorować na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu.
  11. Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od złożenia zamówienia.
  12. Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
  13. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
  14. Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.

Jakie formy płatności elektronicznych są dostępne w sklepie maximat.pl?

Obsługiwane opcje płatności online to
  • Santander
  • ING Bank Śląski
  • Santander-Przelewy24
  • Płacę z Inteligo
  • Płacę z iPKO (PKO BP)
  • BNP Paribas
  • Credit Agricole
  • Bank Millenium
  • Toyota Bank
  • Bank PEKAO S.A.
  • Sky Cash
  • Płace z Alior Bankiem
  • Płać z BOŚ
  • Płać z ING
  • Płacę z CitiHandlowy
  • Alior - Raty
  • Płac z Plus Bank
  • mBank - Raty
  • e-transfer Pocztowy 24
  • Banki Spółdzielcze
  • Bak Nowy S.A.
  • VeloBank
  • BLIK
  • Przekaz tradycyjny
  • PayPo
  • karta płatnicza
  • mBank - mTransfer
  • ApplePay
  • Google Pay
  • PayPal
  • Kasa Stefczyka
Dostępne Karty płatnicze: Karty płatnicze: Visa,  Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic,  Maestro

Czy zakupy w sklepie maximat.pl są bezpieczne?

Tak. System logowania, powiadamiania o zakupach i potwierdzania oraz weryfikacja i formy płatności gwarantują bezpieczeństwo. Sklep jest prowadzony legalnie przez firmę Brooklyn z siedzibą we Włodzimierzowie, ul. Zielona 1, 97-330 Sulejów. Dane podawane podczas rejestracji oraz dane do wysyłki nie są przekazywane osobom/firmom trzecim.

 

Jaki jest termin i realizacji zamówienia i dostawy ?

Czas realizacji zlecenia to 1-2 dni roboczych licząc od daty zaksięgowania wpłaty na koncie + czas dostawy zależny od wybranej formy dostawy (od 1 dnia roboczego). 


Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą poza granice Polski?

Wysyłamy towar za granicę do Austrii, Belgii, Czech, Francji, Irlandii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Słowacji, Szwecji, na Węgry - te formy wysyłki są dostępne podczas składania zamówienia w sklepie

 

Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem- co zrobić?

Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem (został wysłany inny niż zamówiony rozmiar lub wzór). W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Niezgodny z zamówieniem towar jest wymieniany na prawidłowy. Koszty odesłania niezgodnego towaru i wysyłki właściwego pokrywa Sprzedający.

 

Czy produkty są zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas transportu?

Przesyłki są bardzo starannie pakowane i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane po przesłaniu do obsługi sklepu (na adres biuro@maximat.pl) protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności dostawcy.


Czy łatwo jest samemu dociąć matę z poliwęglanu?

Poliwęglan jest twardym materiałem. maty z niego wycinamy maszynowo. Nie jest to materiał, który tnie się łatwo samemu w warunkach domowych. Na pewno tnąc na kilka razy można to zrobić, natomiast estetyka takiego cięcia na pewno będzie pozostawiała wiele do życzenia,
Jeśli potrzebujesz niestandardowego formatu takiej maty, możemy wykonać ją na zamówienie. Możesz zamówić ją <TUTAJ>



OPINIE UŻYTKOWNIKÓW


Otrzymałem białą matę zamiast przezroczystej czyli "Jak zdjąć folię zabezpieczającą z maty poliwęglanowej i podkładek z PET?"

Krystalicznie przesroczyste maty z poliwęglanu i podkładki na biurko PET są zabezpieczone na czas transportu folią. Folia może mieć kolor biały lub przezroczysty, jest zawsze z obu stron i bardzo dobrze przylega do powierzchni tworzywa co czasem nasuwa naszym klientom podejrzenie, że otrzymali matę białą zamiast całkowicie przezroczystej, lub, że mata przezroczysta jest porysowana i niejednorodna. Na matach umieszczamy naklejkę informacyjną o konieczności zdjęcia folii.