Jak składać zamówienie w sklepie maximat.pl

Składanie zamówienia

Zamówienia na produkty dostępne w naszym sklepie składasz za pomocą formularza koszyka na stronie podsumowania zamówienia. Proces jest prosty i intuicyjny - dodaj wybrane produkty do koszyka, a następnie przejdź do finalizacji zakupu.

Weryfikacja zamówień

Jeśli jesteś nowym klientem, możemy skontaktować się z Tobą telefonicznie lub e-mailem w celu potwierdzenia zamówienia. Dzięki temu mamy pewność, że wszystkie dane są poprawne i zamówienie zostanie zrealizowane bez problemów.

Ważne: Zamówienia z błędnie wypełnionymi formularzami lub bez danych kontaktowych (e-mail, telefon) nie będą realizowane.

Terminy przetwarzania zamówień

Zamówienia możesz składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.

Terminy przetwarzania/ przekazywania do kompletacji/produkcji/wysyłki:

  • na bieżąco: w godzinach pracy Działu Handlowego 8:00-15:30
  • w kolejnym dniu roboczym: zamówienia zlożone w dni powszednie po godzinie 15:30 i aamówienia złożone w weekendy, niedziele i święta

Realizacja zamówienia

Wysyłka zamówionych towarów następuje najpóźniej w ciągu 1-2 pełnych dni roboczych od:

  • Momentu zaksięgowania wpłaty (przy płatności przelewem)
  • Daty złożenia zamówienia (przy płatności za pobraniem)
  • Momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji (przy płatności kartą)

Czas dostawy

Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy:

Kurier: 1 dzień roboczy od dnia wysyłki

Poczta Polska: 2-4 dni roboczych (zgodnie z regulaminem)

Jakie formy płatności elektronicznych są dostępne w sklepie maximat.pl?

Obsługiwane opcje płatności online to: 

Santander, ING Bank Śląski, Santander-Przelewy24, Płacę z Inteligo, Płacę z iPKO (PKO BP), BNP Paribas, Credit Agricole, Bank Millenium, Toyota Bank, Bank PEKAO S.A., Sky Cash, Płace z Alior Bankiem, Płać z BOŚ, Płać z ING, Płacę z CitiHandlowy, Alior - Raty, Płac z Plus Bank, mBank - Raty, e-transfer Pocztowy 24, Banki Spółdzielcze, Bak Nowy S.A., VeloBank, BLIK, Przekaz tradycyjny, PayPo, karta płatnicza, mBank - mTransfer, ApplePay, Google Pay, PayPal, Kasa Stefczyka, Paynow

Dostępne Karty płatnicze:

Visa,  Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic,  Maestro

Zamówienia z wysyłką zagraniczną

Wysyłamy towar za granicę do Austrii, Belgii, Czech, Francji, Irlandii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Słowacji, Szwecji, na Węgry - te formy wysyłki są dostępne podczas składania zamówienia w sklepie.

Zamówienia do krajów, które nie są wymienione na liście dostaw w koszyku, realizujemy po wcześniejszych ustaleniach drogą e-mailową dotyczących formy oraz kosztów przesyłki.

Masz pytania dotyczące składania zamówienia? Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Ładuje się...