Jak zrobić zakupy w sklepie maximat.pl?

  1. Zakupów w naszym sklepie mogą dokonywać zarówno klienci niezarejestrowani jak i klienci, którzy posiadają konto w serwisie.
  2. Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
  3. Wybierz produkt, kliknij ikonę koszyka. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
  4. Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony i sprawdź ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
  5. Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
  6. Wybierz formę dostawy.  
  7. Wybierz sposób płatności: płatność za pobraniem, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku), lub płatność online obsługiwane przez PAYNOW, PayPal, Blue Media oraz Przelewy24., co umożliwia zapłatę kartą kredytową a także automatyczne płatności przelewami z banków oraz PayPo
  8. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję "przelew dowolny" - otrzymasz także dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
  9. Kolejnym krokiem jest dokonanie wpłaty na nasze konto (jeśli wybrałeś przelew dowolny podczas składania zamówienia).
  10. Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie kierowane jest do realizacji - w tym momencie zmienia się status zamówienia, który możesz monitorować na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu.
  11. Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 3 dniu roboczym od złożenia zamówienia (przy większych zleceniach na wymiar).
  12. Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
  13. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
  14. Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.
Ładuje się...