Zakupów w naszym sklepie mogą dokonywać zarówno klienci niezarejestrowani jak i klienci, którzy posiadają konto w serwisie.
Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
Wybierz produkt, kliknij ikonę koszyka. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony i sprawdź ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
Wybierz formę dostawy.
Wybierz sposób płatności: płatność za pobraniem, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku), lub płatność online obsługiwane przez PAYNOW, PayPal, Blue Media oraz Przelewy24., co umożliwia zapłatę kartą kredytową a także automatyczne płatności przelewami z banków oraz PayPo
Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję "przelew dowolny" - otrzymasz także dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
Kolejnym krokiem jest dokonanie wpłaty na nasze konto (jeśli wybrałeś przelew dowolny podczas składania zamówienia).
Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie kierowane jest do realizacji - w tym momencie zmienia się status zamówienia, który możesz monitorować na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu.
Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 3 dniu roboczym od złożenia zamówienia (przy większych zleceniach na wymiar).
Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.
Manu
Filtry
You need to change password
Mamy nowy sklep. Musisz zmienić swoje hasło. By to zrobić, przejdź tutaj