Często zadawane pytania


Jak zrobić zakupy?

 

  1. Zakupów w naszym sklepie mogą dokonywać zarówno klienci niezarejestrowani jak i klienci, którzy posiadają konto w serwisie.
  2. Jeśli chcesz się zarejestrować wypełnij formularz (prawy górny róg strony). Jeśli podałeś poprawny adres e-mail, otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem rejestracji na podany wcześniej adres. W mailu wyślemy też link aktywujący Twoje konto w sklepie. Należy kliknąć na ten link. Teraz możesz się już zalogować do sklepu podając adres e-mail oraz hasło ustalone podczas rejestracji.
  3. Wybierz towar i zdecyduj jaka ma być jego wielkość, kliknij link "włóż do koszyka" lub ikonę koszyka. Jeśli chcesz kupić więcej przedmiotów powtarzaj te czynności.
  4. Kiedy uznasz, że umieściłeś w koszyku wszystkie produkty jakie chcesz zamówić, kliknij zakładkę "Koszyk" u góry strony i podaj ilość sztuk każdego z wybranych artykułów. Możesz też usunąć towary z których chcesz zrezygnować.
  5. Teraz kliknij "przelicz koszyk", a potem "złóż zamówienie".
  6. Zaznacz formę przesyłki (pocztowa lub kurierska).  
  7. Wybierz sposób płatności: płatność za pobraniem, przelew dowolny (wpłata na poczcie lub z dowolnego banku),  lub płatność online obsługiwane przez DotPay lub Przelewy24. Opcja Przelewy24 umożliwia zapłatę kartą kredytową a także automatyczne płatności przelewami z banków:
  • Konto Inteligo (Płacę z Inteligo)
  • mBank (mTransfer)
  • Bank Zachodni WBK (Przelewy24)
  • Bank BPH (Przelew z BPH)
  • Bank ING
  • KredytBank
  • InvestBank
  • Lukas Bank
  • Bank Pekao S.A.
  • Bank BGŻ
  • Bank Millenium
  • PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
  • MultiBank (MultiTransfer)
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Citibank
  • Bank Nordea (Płać z Nordea)
  • Deutsche Bank
  • Fortis Bank
  • Alior Bank
  • Polbank
  1. Po dokonaniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w systemie sklepu pod unikalnym numerem. Jeśli podczas wybierania formy płatności wybrałeś opcję "przelew dowolny" - otrzymasz także dokładne dane do przelewu: nazwę i adres firmy oraz naszego konta w mBanku.
  2. Kolejnym krokiem jest wysłanie pieniędzy na nasze konto (jeśli wybrałeś przelew dowolny podczas składania zamówienia).
  3. Po zaksięgowaniu wpłaty zlecenie kierowane jest do realizacji - w tym momencie zmienia się status zamówienia, który możesz monitorować na każdym etapie realizacji po uprzednim zalogowaniu się do serwisu.
  4. Towar zamówiony z opcją płatności przy odbiorze (za pobraniem) jest wysyłany w dniu zamówienia lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od złożenia zamówienia.
  5. Towar zamówiony z opcją przedpłaty jest wysyłany w dniu zaksięgowania wpłaty lub najpóźniej w 2 dniu roboczym od daty wpłaty.
  6. W dniu wysyłki wysyłana jest wiadomość mailowa, która informuje o tym fakcie. W tym momencie status zamówienia w sklepie zmienia się na ZREALIZOWANE.
  7. Czas dostawy zależy od formy transportu wybranej podczas składania zamówienia.

 

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Tak. System logowania, powiadamiania o zakupach i potwierdzania oraz weryfikacja i formy płatności gwarantują bezpieczeństwo. Sklep jest prowadzony legalnie przez firmę Brooklyn z siedzibą we Włodzimierzowie, ul. Zielona 1, 97-330 Sulejów. Dane podawane podczas rejestracji oraz dane do wysyłki nie są przekazywane osobom/firmom trzecim.

 

Jaki jest termin i koszt dostawy?

Czas realizacji zlecenia nie przekracza zazwyczaj 4 dni roboczych licząc od daty zaksięgowania wpłaty na koncie + czas potrzebny Poczcie Polskiej (zazwyczaj od 2 do 6 dni roboczych) lub firmie kurierskiej (1 dzień roboczy).

  • Koszt przesyłki POCZTĄ: przesyłka ekonomiczna: przy wpłacie na konto: 16 zł, za pobraniem: 19 zł,przesyłka priorytetowa: przy wpłacie na konto: 17 zł, za pobraniem: 21 zł, niezależnie od wagi i ilości zamawianych towarów.
  • Koszt przesyłki kurierskiej DPD - przy wpłacie na konto: 15 zł, za pobraniem: 20 zł niezależnie od wagi i ilości zamawianych towarów.
  • Wysyłamy towar zagranicę  po wcześniejszych ustaleniach drogą e-mail (cena  przesyłki zależna jest od kraju przeznaczenia).

 

Otrzymałem towar całkowicie lub częściowo niezgodny z zamówieniem- co zrobić?

Klient ma prawo do reklamacji zakupionego towaru jeśli jest niezgodny z zamówieniem (został wysłany inny niż zamówiony rozmiar lub wzór). W takim przypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dokumentem niezbędnym w przypadku reklamacji jest rachunek lub faktura. Niezgodny z zamówieniem towar jest wymieniany na prawidłowy. Koszty odesłania niezgodnego towaru i wysyłki właściwego pokryawa Sprzedający.

 

Czy produkty są zabezpieczone przed uszkodzeniem podczas transportu?

Przesyłki są bardzo starannie pakowane i zabezpieczane przed uszkodzeniem w czasie transportu.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko pod warunkiem spisania w obecności dostawcy protokołu reklamacyjnego oraz dostarczenia protokołu do siedziby Wykonawcy.

 

OPINIE UŻYTKOWNIKÓW



Jak zdjąć folię zabezpieczającą?